Παράταση του δικαιώματος υποβολής αιτήσεων για απευθείας εκμίσθωση τμημάτων αιγιαλού-παραλίας. Με την υπ’ αριθ. 49552ΕΞ2022 Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών-Περιβάλλοντος και Ενέργειας-Εσωτερικών παρατάθηκε το δικαίωμα παραχώρησης της απλής χρήσης αιγιαλού, παραλίας κ.λ.π., από τους ΟΤΑ σε τρίτους έως 29-07-2022. Α) Με την παρούσα ενημερώνουμε ότι όσοι τυγχάνουν ιδιοκτήτες όμορων με τον αιγιαλό ξενοδοχειακών εν γένει επιχειρήσεων ή καταστημάτων αναψυχής, δεν έχουν σύμβαση παραχώρησης σε ισχύ και επιθυμούν την παραχώρηση τμήματος αιγιαλού με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης για τοποθέτηση ομπρελών-ξαπλωστρών καλούνται να υποβάλλουν στο Δήμο αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προσκομίζοντας υποχρεωτικά...
Κράτσα-Τσαγκαροπούλου και συνεργάτες: Απολογισμός στα «κλεφτά» για να κρυφτεί η γύμνια του μηδενικού έργου της περιφερειακής αρχής στο 2021. Εκκωφαντική...