Οι “θυμωμένοι” επιβάτες “διώχνουν” προσωπικό από τα βρετανικά αεροδρόμια | Το 41% θέλει να παραιτηθεί
Οι “θυμωμένοι” επιβάτες “διώχνουν” προσωπικό από τα βρετανικά αεροδρόμια | Το 41% θέλει να παραιτηθεί
Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι σχεδόν οι μισοί εργαζόμενοι σε αεροδρόμια και αεροπορικές εταιρείες (41,4%) σκέφτονται να εγκαταλείψουν τον κλάδο.
Μια έρευνα σε 1.700 εργαζομένους βρήκε τους λόγους για τους οποίους θέλουν να φύγουν συμπεριλαμβανομένου των χαμηλών μισθών και του άγχους.
Ωστόσο, μόλις το 5% ανέφερε την τρέχουσα άσχημη κατάσταση στα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου, το 4,2% είπε ότι οφειλόταν σε θυμωμένους και παράλογους επιβάτες και μόλις το 4,2% είπε ότι η δουλειά επηρέαζε την ψυχική τους υγεία.
Δύο στους τρεις ισχυρίστηκαν ότι δεν είχαν αύξηση μισθού τους τελευταίους 12 μήνες, με το 82% να μην έχει επιπλέον οφέλη κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Σύμφωνα με την έρευνα, ο βασικός λόγος που οι εργαζόμενοι δεν επιστρέφουν στον κλάδο μετά την πανδημία είναι οι χαμηλοί μισθοί(58%).
Τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης από την ιστοσελίδα CV-Library έδειξαν ότι το 33,3% πιστεύει ότι η δουλειά του είναι πολύ αγχωτική για τον μισθό του και το 25% ισχυρίζεται ότι έχει υπερβολικές ευθύνες για την αμοιβή που λαμβάνει.
Ο Lee Biggins, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της CV-Library, δήλωσε: «Με τη βιομηχανία σε τέτοιο χάος, δεν είναι περίεργο που τόσοι πολλοί εργαζόμενοι στο αεροδρόμιο σκέφτονται να φύγουν. Οι προσπάθειες να αντιστραφούν τα πράγματα είναι άστοχες μέχρι στιγμής και τώρα με την περίοδο αιχμής, απαιτείται επείγουσα δράση. Με βάση τα δεδομένα μας και τη φωνή τόσο των νυν, όσο και των πρώην εργαζομένων στις αεροπορικές εταιρείες και στα αεροδρόμια, εάν ενισχυθούν τα επίπεδα μισθών και οι παροχές, η κρίση θα μπορούσε να μετριαστεί σοβαρά».
Και πρόσθεσε: «Ο κλάδος έχει δει μια αύξηση κατά 6,2% νέων και ενεργών υποψηφίων σε σχέση με τα επίπεδα πριν την πανδημία, αλλά με το αυξημένο κόστος ζωής και τις δελεαστικές προσφορές για εργασία από άλλους κλάδους, οι αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια αδυνατούν να εξασφαλίσουν το κρίσιμο προσωπικό που χρειάζονται για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά και να τερματίσουν το χάος για τους ταξιδιώτες στο Ηνωμένο Βασίλειο».
Το προσωπικό των αεροδρομίων εργάζεται 60 ώρες την εβδομάδα για να καλύψει τις ελλείψεις εργατικού δυναμικού, αλλά οι άσχημες συμπεριφορές από θυμωμένους επιβάτες οδηγεί όλο και περισσότερους να παραιτούνται καθιστώντας «αναπόφευκτη» την περαιτέρω αναστάτωση αυτό το Καλοκαίρι.
Το συνδικάτο Unite, είχε προειδοποιήσει ότι πολλά μέλη του προσωπικού βρίσκονται «στο τέλος της υπομονής τους» και ζήτησε από τους επιβάτες «να αντιμετωπίζουν τους εργαζόμενους με σεβασμό» καθώς η ζήτηση αυξάνεται με την έναρξη των σχολικών διακοπών στην Αγγλία και την Ουαλία αυτό το Σαββατοκύριακο”.
Η γενική γραμματέας της Unite, Σάρον Γκράχαμ, δήλωσε: «Ο τομέας των αερομεταφορών λειτουργεί χάρη στις υπερβολικές υπερωρίες του προσωπικού και αυτό απλά δεν είναι φυσιολογικό”.
Το συνδικάτο προειδοποίησε για «αυξανόμενη ανησυχία» για την ασφάλεια των εργαζομένων και των επιβατών λόγω της εξάντλησης του προσωπικού. Είπε ακόμη ότι το πλήρωμα θαλάμου επιβατών αναφέρει ότι απαιτείται να εργαστεί πέρα από τα νόμιμα όρια χρόνου πτήσης, χωρίς διαλείμματα και περιόδους ξεκούρασης.
Η United σημείωσε ότι τα επίπεδα “κακοποίησης” στα μεγάλα αεροδρόμια, συμπεριλαμβανομένης της βίας και των απειλών στο προσωπικό, είναι τόσο σοβαρά που οι εργαζόμενοι σκέφτονται να χρησιμοποιήσουν κάμερες σώματος.
Η Unite ανέφερε ότι τα αεροδρόμια προσφέρουν έως και 100 £ επιπλέον στους φρουρούς ασφαλείας για κάθε πρόσθετη βάρδια και επιπλέον 320 £ την ημέρα στους υπάλληλους επίγειας εξυπηρέτησης.
Στέλιος Κων. Δεριζιώτης
ΠΗΓΗ https://money-tourism.gr/
*Απαγορεύεται ρητά η οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου, χωρίς την προηγούμενη άδεια των «Συντελεστών» του portoni.gr.