Πολιτική

Ρόδη Κράτσα-Τσαγκαροπούλου: «Κούρασαν τα κροκοδείλια δάκρυα του κου Γαλιατσάτου. Και μόνο η μελέτη για τα Υδατοδρόμια επί των ημερών του, αποδεικνύει πόσο… σοβαρά ασχολήθηκε με το μείζον θέμα της διασυνδεσιμότητας των Ιονίων Νήσων»

128views

Ρόδη Κράτσα-Τσαγκαροπούλου: «Κούρασαν τα κροκοδείλια δάκρυα του κου Γαλιατσάτου. Και μόνο η μελέτη για τα Υδατοδρόμια επί των ημερών του, αποδεικνύει πόσο… σοβαρά ασχολήθηκε με το μείζον θέμα της διασυνδεσιμότητας των Ιονίων Νήσων»

 

 

  • «Αλήθεια, πώς απολογείται για το έργο του και για την ανυπαρξία υποδομών για τα υδατοδρόμια;», επισημαίνει η Περιφερειάρχης

 

 

 

Δήλωση της Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, Ρόδης Κράτσα-Τσαγκαροπούλου:

«Για μια ακόμα φορά ο κος Γαλιατσάτος αποδεικνύεται κατώτερος των περιστάσεων και ανήμπορος να συνεισφέρει στον τόπο του σε ζητήματα ζωτικής σημασίας για την ευημερία, την ανάπτυξη και το όφελος των κατοίκων των Ιονίων Νήσων.

Στο τελευταίο επεισόδιο του γνωστού πλέον σίριαλ του πρώην Περιφερειάρχη, η τοπική κοινωνία έγινε μάρτυρας των κροκοδείλιων δακρύων του για τι θέμα της δημιουργίας του Δικτύου των Υδατοδρομίων στα Ιόνια Νησιά.

Ένα κομβικό θέμα για την ποιοτική αναβάθμιση, όχι μόνο του τουριστικού προϊόντος, αλλά και της καθημερινότητας και της επικοινωνίας των κατοίκων των νησιών μας, καθώς αφορά στη διασυνδεσιμότητά τους.

Αλήθεια, ο κος Γαλιατσάτος… ξέχασε και πάλι (δεν είναι η πρώτη φορά, φυσικά) να μας πει στη δική του θητεία -η οποία είχε διάρκεια μια ολόκληρη πενταετία- πόσα βήματα έγιναν προς την κατεύθυνση της δημιουργίας ενός Δικτύου Υδατοδρομίων στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων; Πέντε χρόνια η Περιφερειακή Αρχή της ΑΝ.Α.Σ.Α. περί άλλων τύρβαζε. Κι αντί να είναι σε θέση να επιδείξει -κατά το ελάχιστο έστω- διάθεση αυτοκριτικής, ο κος Γαλιατσάτος εμφανίζεται ως ο τιμητής των πάντων ασκώντας κριτική στις προσπάθειες της νυν Περιφερειακής Αρχής, που σκοπό έχει να δημιουργήσει -επιτέλους- ένα Δίκτυο Υδατοδρομίων, σύγχρονο και λειτουργικό, με υψηλές προδιαγραφές.

Όσον αφορά στις τοποθετήσεις του επικεφαλής της ΑΝ.Α.Σ.Α. για το κόστος της δημιουργίας του Δικτύου Υδατοδρομίων και τις συγκρίσεις που κάνει, ξέρει και ο ίδιος πολύ καλά (αλλά για μια ακόμα φορά παραπληροφορεί) ότι η μελέτη, την οποία «διαφημίζει» ως χαμηλού κόστους συγκριτικά μ’ αυτήν της νυν Περιφερειακής Αρχής, δεν μπορεί να σταθεί ούτε καν ως μια αρχική προμελέτη για ένα τέτοιο έργο. Κι αυτό δεν το λέμε εμείς, αλλά οι ειδικοί, οι μελετητές, των οποίων αυτή ακριβώς είναι η δουλειά τους, να εκπονούν μελέτες για έργα αντίστοιχου βεληνεκούς, όπως το Δίκτυο Υδατοδρομίων, που όχι μόνο οραματιζόμαστε να δημιουργήσουμε στα Ιόνια Νησιά, αλλά έχουμε και την πολιτική βούληση να υλοποιήσουμε. Με τόση… σοβαρότητα αντιμετώπιζε επί των ημερών του ο κος Γαλιατσάτος το μείζον θέμα της τακτικής διασύνδεσης των νησιών μας. Κι έτσι συνεχίζει να το αντιμετωπίζει.

Ο κος Γαλιατσάτος απεδείχθη ήδη ανεπαρκής, αδιάφορος και επικίνδυνος».

Απαγορεύεται ρητά η οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου, χωρίς την προηγούμενη άδεια των «Συντελεστών» του portoni.gr.