Ελλάδα-Διεθνή

Οι αεροπορικές βγάζουν..στο σφυρί τις χαμένες βαλίτσες

147views

Οι αεροπορικές εταιρείες κάνουν κάθε προσπάθεια για να πάνε στους ιδιοκτήτες τους οι βαλίτσες των ταξιδιωτών, ωστόσο ένα 3% από αυτές οδεύει προς τις αποθήκες καθώς κανείς δεν τις διεκδικεί. Προκειμένου να μην…πιάνουν τόπο, τελικά πωλούνται.

Η δημοφιλής χρήστης του TikTok caloriequeen14 κάνει χρυσές δουλειές, αγοράζοντάς τες. Η διαδικασία είναι η εξής, σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία Slick Deals: Οι αποσκευές φυλάσσονται ασφαλείς στον αποθηκευτικό χώρο της εταιρείας για περίπου πέντε ημέρες. Εάν μετά από αυτό το διάστημα οι ιδιοκτήτες δεν έχουν εμφανιστεί, αποστέλλονται στις κεντρικές αποθήκες.. Μετά από 60 ημέρες είτε δίνονται σε φιλανθρωπικά ιδρύματα είτε θα πωληθούν. Βεβαίως, οι αγοραστές παίρνουν ένα μεγάλο ρίσκο. Δεδομένου, ότι δεν μπορούν να ανοίξουν τις βαλίτσες πριν τις αγοράσουν είτε χτυπούν φλέβα χρυσού, -κοσμήματα, συλλεκτικά αντικείμενα ή επώνυμα ρούχα – είτε «ξεμένουν» με μερικά άπλυτα και αθλητικά παπούτσια.

Πού πωλούνται

1. Σε Δημοπρασίες

Ένα παράδειγμα διαδικτυακού ιστότοπου δημοπρασιών είναι το GovDeals .

2. Κατάστημα αζήτητων αποσκευών

Αν κάποιος ψάχνει έναν καλύτερο τρόπο ώστε να μην χάσει τα χρήματά του, υπάρχει μια εταιρεία που προσφέρει ακριβώς αυτό. Πρόκειται για την αμερικανική Unclaimed Baggage που αγοράζει αζήτητες αποσκευές και πουλά, δωρίζει ή ανακυκλώνει το περιεχόμενο. Από τα πολλά είδη που λαμβάνει η Unclaimed Baggage, το ένα τρίτο του αποθέματός τους μεταπωλείται σε τιμές που βασίζονται στην τρέχουσα λιανική αξία. Για κάθε αγορά μιας αζήτητης αποσκευής, δωρίζει ένα αντικείμενο για φιλανθρωπικούς σκοπούς Η εταιρεία είναι απολύτως νόμιμη, έχοντας υπογράψει συμφωνίες με αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες εσωτερικού, αλλά και με άλλες εταιρειών μεταφορών.

Γιατι χάνονται οι βαλίτσες
Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους οι αποσκευές μπορεί να χαθούν

1. Ο επιβάτης ξεχνά να τις παραλάβει

2. Έχουν κατεστραμμένη ετικέτα

Ο σκοπός μιας ετικέτας αποσκευών είναι να ενημερώσει το προσωπικό του αεροδρομίου προς τα πού κατευθύνονται. Χωρίς τη φυσική παρουσία του ιδιοκτήτη για να βοηθήσει με αυτές τις πληροφορίες, η ύπαρξη μιας ευανάγνωστης ετικέτας αποσκευών είναι απαραίτητη για τη σωστή μεταφορά. Σε περίπτωση που ετικέτα είναι κατεστραμμένη ή λείπει, η τσάντα θα παραμείνει στο αεροδρόμιο.

3. Υπάρχει σφάλμα στον κωδικό προορισμού.

Είναι πιθανό το προσωπικό του αεροδρομίου να πληκτρολογήσει λάθος τον κωδικό προορισμού για τις αποσκευές με αποτέλεσμα η αποσκευή να φτάσει – για παράδειγμα – στο LAS (Λας Βέγκας, Νεβάδα) και όχι στο LAX (Λας Άντζελες, Καλιφόρνια).

4.Φορτώθηκε σε λάθος αεροπλάνο.

ΠΗΓΗ https://www.airnews.gr/

Απαγορεύεται ρητά η οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου, χωρίς την προηγούμενη άδεια των «Συντελεστών» του portoni.gr.