Πολιτική

Για άλλη μία φορά αποδεικνύεται ότι η τοπική διοίκηση είναι το μακρύ χέρι του συστήματος…

33views

ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ…..

Η Λαϊκή Συσπείρωση του Δήμου Αργοστολίου απείχε από την σημερινή ( 18-7-2022) συνεδρίαση – παρωδία του δημοτικού συμβουλίου Αργοστολίου καταγγέλλοντας την δημοτική αρχή Μιχαλάτου [ ΠΑΣΟΚ – Επιχειρηματίες ] η οποία συγκάλεσε δια περιφοράς…. την συνεδρίαση του Δ.Σ. με μοναδικό στόχο να ξεπλύνει τις εγκληματικές ευθύνες ΕΕ – Κυβέρνησης – Τοπικής Διοίκησης για τις τεράστιες και δυσβάσταχτες αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια που πλήττουν βάναυσα το ήδη πενιχρό εισόδημα της λαϊκής οικογένειας.

Απαιτήσαμε να πραγματοποιηθεί δια ζώσης συνεδρίαση του Δ.Σ. για αυτό το τόσο σοβαρό θέμα και η θέση μας είναι η ακόλουθη: « Σε μια περίοδο που η εργατική – λαϊκή οικογένεια βλέπει το εισόδημά της να “εξανεμίζεται” από την ακρίβεια στα είδη πρώτης ανάγκης, την Ενέργεια και αλλού, κάποιοι μετρούν διαρκώς αύξηση στα κέρδη τους. Τέτοια είναι η περίπτωση του μονοπωλίου της “Levante Ferries”, που έχει την αποκλειστική σύνδεση Ζακύνθου και Κεφαλονιάς, που προχώρησε σε επιπλέον αυξήσεις κατά 30% στα εισιτήρια, μετατρέποντας τη μετακίνηση των κατοίκων των νησιών αυτών σε απαγορευμένο είδος. Για παράδειγμα, στη γραμμή Πόρος – Κυλλήνη από την αρχή του χρόνου έχουν γίνει δύο αυξήσεις. Το ατομικό εισιτήριο μετά και τη δεύτερη αύξηση από 10,50 αυξήθηκε στα 13,50 ευρώ, δηλαδή κατά 28,57%. Το εισιτήριο για αυτοκίνητο από 39,0 αυξήθηκε στα 45,0 ευρώ δηλαδή κατά 15,5% και ταυτόχρονα καταργήθηκε η έκπτωση στο εισιτήριο επιστροφής με αποτέλεσμα η πραγματική αύξηση να είναι 21,62%! Αντίστοιχα, στη γραμμή Σάμη – Πάτρα έχει γίνει αύξηση κατά 11,59% στο ατομικό εισιτήριο και 5,22% για το αυτοκίνητο. (Η γραμμή είναι επιδοτούμενη). Οι νέες αυτές αυξήσεις έγιναν με πρόσχημα είτε της νομοθεσίας για την προστασία του περιβάλλοντος είτε των αυξήσεων στο πετρέλαιο και στα καύσιμα γενικά, όπως έχει συμβεί το τελευταίο διάστημα λόγω και του ιμπεριαλιστικού πολέμου στην Ουκρανία. Την ίδια στιγμή, οι ναυτεργάτες στις παραπάνω γραμμές είναι αναγκασμένοι να δουλεύουν όλη τη μέρα και τη νύχτα στα πλοία, χωρίς ρεπό, με την εντατικοποίηση και την εξουθένωση των εργαζομένων να έχει χτυπήσει “κόκκινο”. Με αυτούς τους όρους, “γιγαντώθηκε” η εφοπλιστική εταιρεία, που λίγους μήνες πριν πανηγύριζε για την αγορά δυο νέων πλοίων και την αποκλειστική σύνδεση Πάτρας – Ιθάκης και Σμύρνης – Θεσσαλονίκης. Ως Λαϊκή Συσπείρωση θεωρούμε ότι οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες δεν πρέπει να πραγματοποιούνται εάν και εφόσον συσσωρεύουν κέρδη οι εφοπλιστές, αλλά πρωτίστως για να εξυπηρετείται η απρόσκοπτη και ασφαλής μετακίνηση των εργαζομένων και του λαού. Τόσο οι κυβερνήσεις (ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ) όσο και η τοπική διοίκηση διαχρονικά, έχουν ανοίξει την πόρτα διάπλατα στις αξιώσεις των εφοπλιστών και τους έχουν αφήσει ανεξέλεγκτο το πεδίο της κερδοφορίας σε βάρος των κατοίκων των νησιών μας, υιοθετώντας την άποψη ότι «δικά τους είναι τα καράβια και ότι θέλουν θα κάνουν..». Είναι ενδεικτική η εκκωφαντική αφωνία όλων των δημοτικών αρχών μέχρι σήμερα, στις καταργήσεις δρομολογίων , στις σημαντικές αυξητικές ανατιμήσεις στα εισιτήρια, στις καταργήσεις όλων σχεδόν των εκπτωτικών εισιτηρίων ( ειδικές και ευάλωτες κατηγορίες επιβατών, μετ΄επιστροφής έκπτωση), στις εργασιακές συνθήκες γαλέρας που βιώνουν οι ναυτικοί κ.α..

Απαιτούμε εδώ και τώρα :

-Να μειωθούν τώρα όλα τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και τα ναύλα κατά 50% χωρίς να δοθούν νέες επιδοτήσεις και προνόμια στους εφοπλιστές, με διατήρηση και παραπέρα διεύρυνση των εκπτώσεων των εισιτηρίων στις ευπαθείς ομάδες, δωρεάν μετακινήσεις για φοιτητές, στρατιώτες, ΑμεΑ.

-Να διασφαλιστεί η δουλειά των ναυτεργατών με αύξηση των μισθών και βελτίωση των συνθηκών εργασίας.»

Αργοστόλι, 18-7-2022.

Λαϊκή Συσπείρωση Δήμου Αργοστολίου.

Απαγορεύεται ρητά η οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου, χωρίς την προηγούμενη άδεια των «Συντελεστών» του portoni.gr.