Πολιτική

Απάντηση σε συνέντευξη της κ. Κράτσα, γιατί η συστηματική εκ μέρους της  καπηλεία έργων μας δεν μπορεί να κρύψει την ένδεια νέων έργων και δράσεων για την Λευκάδα από τον Σεπτέμβρη του 2019 και μετά

30views

Απάντηση σε συνέντευξη της κ. Κράτσα,

γιατί η συστηματική εκ μέρους της  καπηλεία έργων μας δεν μπορεί να κρύψει την ένδεια νέων έργων και δράσεων για την Λευκάδα από τον Σεπτέμβρη του 2019 και μετά.

28/03/2022

Η περιφερειάρχης Ιονίων νήσων κ. Κράτσα-Τσαγκαροπούλου σε μία συνέντευξη της πριν λίγες μέρες σε τοπικό ραδιόφωνο είπε ότι στη Λευκάδα έχουν μπει μπροστά έργα που δίνουν πνοή και ελπίδα.

Δεν μας λέει κάτι νέο, όντως έχουν εκκινήσει  έργα που δίνουν πνοή και ελπίδα. Μόνο που τα έργα αυτά, ΟΛΑ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ, είναι  έργα της προηγούμενης περιφερειακής αρχής της ΑΝΑΣΑ.

Δυστυχώς για τη Λευκάδα, στους 30 μήνες θητείας της νέας Περιφερειακής Αρχής δεν έχουμε δει ούτε ένα !!! νέο έργο που οι ίδιοι να φρόντισαν και να υλοποιείται.

Συγκεκριμένα, ας πάρουμε από την αρχή όσα η ίδια αναφέρει :

1.       Πεζοδρόμηση-Ανάπλαση κεντρικού δρόμου Νυδρίου.

Έγκριση Μελέτης 4/5/2018 ΑΔΑ: ΩΘΟ47ΛΕ-36Κ.

Χρηματοδότηση ΠΔΕ ΚΕ2017ΕΠ02200001 του 2017.

Υπογραφή σύμβασης έργου  Μάιο του 2019.  (foto 1)

2.       Γηροκομείο Λευκάδας.

Ένταξη και χρηματοδότηση από ΕΣΠΑ 3 Ιουλίου 2019.

Μελέτη έτοιμη, απλά ακολούθησε η δημοπρασία. (foto 2)

3.       Άγιος Μηνάς.

Χρηματοδότηση 1.000.000 ΠΔΕ 2015. (η μετέπειτα μεταφορά του στο ΕΣΠΑ κι ενώ ήδη εκτελείτο δεν συνιστά προφανώς νέο έργο).  (foto 3)

4.       Τουριστικό καταφύγιο Νυδρίου.

Χρηματοδότηση από το διασυνοριακό interreg 3.600.000.

Υπογραφές  στην Λευκάδα στο ξενοδοχείο Πυροφάνι.

Γαλιατσάτος-Κατσιφάρας–Καχριμάνης (εταίροι στο πρόγραμμα, Αύγουστος 2019). (foto 4)

5.       Ράμπα Βασιλικής.

Μελέτη (marnet) και  χρηματοδότηση έτοιμη.

Πέρασαν 3 χρόνια, έβαλαν «τρικλοποδιές» στον εργολάβο που έβγαλαν έκπτωτο χωρίς να ειδοποιηθεί (ποινικό αδίκημα). Με προσφυγές του ο εργολάβος στο ελεγκτικό Συνέδριο και στην ΑΕΠΠ δικαιώθηκε. Τον κάλεσαν καθυστερημένα να υπογράψει σύμβαση και, ενώ το έργο τελείωσε τον Οκτώβρη 2021, δεν  κάλεσαν ακόμη για παράδοση–παραλαβή.  Να τονιστεί  ότι καμία ενέργεια δεν έχουν κάνει, παρά τις προειδοποιήσεις μας, για την λύση του προβλήματος ότι η ράμπα είναι πάνω σε τμήμα του αγκυροβολίου που επίσης δεν έχει παραδοθεί, τουλάχιστον, σε χρήση. Ενέργειες προς Λιμενικό Ταμείο Λευκάδας ή στο αρμόδιο Υπουργείο για προσωρινή (έως την παραλαβή) άδεια δεν έχουν γίνει. Μόνο βεβαιώνουν ότι θα λειτουργήσει η γραμμή Βασιλική-Φισκάρδο το προσεχές καλοκαίρι, ίσως με κάποιο θαύμα!

6.       Χρηματοδοτήσεις 2.000.000  για οδικά έργα.

Χρηματοδότηση ΠΙΝ/ΑΝΑΣΑ  2018. (foto 4 και 5)

7.       Χρηματοδότηση 750.000 για αντιπλημμυρικά .

Το ίδιο, χρηματοδότηση 2018 ΠΙΝ/ΑΝΑΣΑ. (foto 5)

Ας αφήσουν λοιπόν τα ψέματα γιατί έχουν κοντά ποδάρια και εκτίθενται. Ας τελειώσουν τα έργα που βρήκαν, αν και ούτε αυτό δεν κάνουν έγκαιρα (αλήθεια γιατί η κ. Κράτσα δεν ανέφερε και την παράκαμψη Καλαμιτσίου που έχουν βρει  την χρηματοδότηση 3.500.000 από ΠΙΝ/ΑΝΑΣΑ και δεν έχουν κάνει τίποτα;)

Δυστυχώς για την  Λευκάδα και την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων η θητεία τους θα μείνει στη μνήμη των κατοίκων σαν κακή ανάμνηση. Και θα θυμούνται τα φουλάρια, τις απ’ ευθείας αναθέσεις και την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος, τους παράνομους διορισμούς αλλά «Μαυρογιαλούρο», τις «χρυσές» φιέστες στο Dubai με 100.000 ευρώ.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΧΩΝ

ΑΝΑΣΑ για τα Ιόνια Νησιά

Απαγορεύεται ρητά η οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου, χωρίς την προηγούμενη άδεια των «Συντελεστών» του portoni.gr.