Πολιτική

Ανακοίνωση της Λαικής Συσπείρωσης για το θέμα της προσέγγισης του ferry boat στο Δημοτικό Συμβούλιο Ληξουρίου

32views

Στο πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ληξουρίου  (19/3/2024),  η Λαϊκή Συσπείρωση έθεσε προς συζήτηση το θέμα της αλλαγής  της προσέγγισης των «ferry boat» στον λιμενοβραχίονα στο Ληξούρι, προσέγγιση η οποία προκαλεί μεγάλα προβλήματα σε αρκετούς συμπολίτες μας  και ιδιαίτερα σε όσους μετακινούνται δίχως αυτοκίνητο, ηλικιωμένους, αρρώστους, κλπ.

Η συζήτηση  ανέδειξε με τον πλέον αποκαλυπτικό  τρόπο πως αυτή η «αλλαγή» αποτελεί  επιχειρηματική επιλογή της εταιρείας  των «ferry boat», που έγινε εν αγνοία του Δημοτικού Συμβουλίου, με την απόλυτη όμως  έγκριση  και συμβολή της Δημοτικής Αρχής Κατσιβέλη (Ν.Δ.) αλλά και με την  στήριξη της παράταξης  «Πάλλης Ξεκίνημα» ( Μεσσάρης – Αραβαντινός).  Επιχειρηματολογώντας μάλιστα στην συζήτηση ο κ. Δήμαρχος, ως άλλος εκπρόσωπος της εταιρείας, ξεπερνώντας ακόμη και την ίδια στην επιχειρηματολογία,  κατέστησε σαφείς τους  πραγματικούς λόγους αυτής  της  αλλαγής, αναφέροντας  ότι , «…οι εταιρείες πρέπει να είναι βιώσιμες …. να βγαίνουν και για να προσφέρουν εργασία πρέπει να έχουν κέρδη…!!!»

Η Δημοτική Αρχή σε συνεργασία με την “εποικοδομητική” αντιπολίτευση Μεσσάρη- Αραβαντινού δεν αποδέχτηκε ούτε ακόμη και την πρόταση της Λαϊκής Συσπείρωσης να προσεγγίζουν τα F/B μόνο την καλοκαιρινή περίοδο στο λιμενοβραχίονα, καταρρίπτοντας έτσι και τα στοιχειώδη προσχήματα για τους πραγματικούς λόγους που έγινε αυτή η αλλαγή και όχι για να αντιμετωπιστεί δήθεν το κυκλοφοριακό κομφούζιο που παρατηρείται κατά τους καλοκαιρινούς μήνες στο Λιμάνι όχι όμως και τους χειμερινούς.

Στην αναφορά επίσης της Λαϊκής Συσπείρωσης ότι, εκτός των άλλων, δεν υπάρχουν ούτε οι στοιχειώδεις υποδομές εξυπηρέτησης και ασφάλειας επιβατών και οχημάτων (προστατευτικά στηθαία, σταθερή και κατάλληλη οριοθέτηση του διαδρόμου των πεζών, αναγκαία στέγαστρα για να προστατεύονται οι επιβάτες από τα καιρικά φαινόμενα, τουαλέτες, ΤΑΧΙ,  κ.α.), ήταν ακόμη πιο αφοπλιστικός ο κ.Δήμαρχος, αναφέροντας ότι , « …σε κανένα λιμάνι δεν υπάρχουν τέτοιες υποδομές … και όλα λειτουργούν στην λογική ….όποιον πάρει ο χάρος…!!!»  Στην επιχειρηματολογία αυτή δεν υστέρησαν  και οι  κ.κ. .Μεσσάρης – Αραβαντινός,  οι  οποίοι διαγκωνιζόμενοι με την Δημοτική Αρχή  για το πόσο μεγάλη είναι η «κοινωνική προσφορά»  και το «κοινωνικό προφίλ» της εταιρείας,  στήριξαν την επιλογή της να προσεγγίζουν τα F/B ολοχρονικά στον λιμενοβραχίονα. Υπερακοντίζοντας μάλιστα,  ισχυρίστηκαν  ότι «…το λιμάνι είναι ασφαλές για τον κόσμο και όχι για τα πλοία…!!!» (Μεσσάρης) και για να θολώσουν τα νερά,  ζήτησαν  τάχα « …μελέτη του παραλιακού μετώπου…!!!»

Η Λαϊκή Συσπείρωση στον αντίποδα, για άλλη μια φορά,  κατήγγειλε τις μεθοδεύσεις της Δημοτικής Αρχής που θέτει ως προτεραιότητα την εξασφάλιση των κερδών των επιχειρηματιών, των εφοπλιστών και των  ομίλων (νερό, ηλεκτροκίνηση, μικροκινητικότητα, “smart city”, τεχνική νοημοσύνη κ.α.) κωφεύοντας στις ανάγκες και στις αγωνίες του κόσμου της εργασίας κάνοντας σαφές, ότι δεν συμβιβάζονται οι ανάγκες των πολλών με τα κέρδη των λίγων.

Ληξούρι 20/3/2024                                                                         Η Λαϊκή Συσπείρωση

 


*Απαγορεύεται ρητά η οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου, χωρίς την προηγούμενη άδεια των «Συντελεστών» του portoni.gr.