Τι θα σημαίνει η επαναλειτουργία της γραμμής Σάμη -Ιθάκη-Πάτρα -Τα πρόσωπα που συμπληρώνουν το κάδρο

Γράφει ο Χρήστος Ζωγράφος

Βρισκόμαστε εν αναμονή κρίσιμων, γιατί όχι και ιστορικών αποφάσεων μετά και τις τελευταίες -ευχάριστες για την Κεφαλονιά μας εξελίξεις. Αφού αυτές μόνο ως ευχάριστες και μόνο ως ιστορικές μπορούν να χαρακτηρισθούν. Πολύ εύκολα μπορεί να γίνει αντιληπτό γιατί αποδίδονται ως ευχάριστες. Ιστορικές θα εξηγήσουμε στη συνέχεια. Φυσικά και μιλάμε για την επαναλειτουργία της γραμμής Σάμη-Ιθάκη-Πάτρα.

Ισως είναι από τις μοναδικές φορές-ευκαιρίες που δίνονται στον τόπο μας ενώ παράλληλα πολλαπλά τα οφέλη για όλους, από πολλές και διαφορετικές σκοπιές. Δεν είναι όμως ακόμη η ώρα να επιχειρήσουμε την ανάλυση αυτού. Αυτό θα γίνει σε μεταγενέστερο χρόνο, υπό το πρίσμα μιας ψύχραιμης ανάλυσης που θα αναδεικνύει τα -μόνο!, πολλαπλά οφέλη.

Ενα στιγμιότυπο της συνάντησης, που πλέον όλοι γνωρίζουμε πως έλαβε χώρα για το σκοπό αυτό, μαρτυρά πως όταν ως λαός είμαστε ενωμένοι, μπορούμε να επιτύχουμε πολλά. Αλλωστε, είναι απανταχού διαδεδομένο το γεγονός, γιατί περί αυτού πρόκειται, πως όταν πίσω από κάτι κρύβονται οι «τρελοί» Κεφαλονίτες, μόνο θαύματα γίνονται! Βέβαια στην περίπτωσή μας συγκαταλέγεται και ένας αφανής «ήρωας», που φαίνεται πως και εκείνος έχει βρει την «Ιθάκη» του, που από το ενδιαφέρον του μόνο πως την λατρεύει φαίνεται. Στο ίδιο, λοιπόν, τραπέζι Διονύσης Λυκούδης και Αφροδίτη Θεοπεφτάτου αφού όταν πρόκειται για τον τόπο, οι πολιτικές διαφορές μόνο στην άκρη μπορούν να μπουν. Και αφού τα γραπτά μένουν, θα ήταν αδικία να μην ειπωθεί ότι μεγάλο μέρος της απρόσμενα ευχάριστης επιτυχία επωμίζεται η ναυτιλιακή εταιρεία Kefalonian Lines, αφού η πρόταση της ήταν εκείνη που έδωσε το έναυσμα για την αφετηρία μιας γρήγορης διαδρομής , αλλιώς κούρσα αναπνοής, που ευχόμαστε σήμερα κιόλας να έχει επιτυχή έκβαση. Γιατί, αφού πρόκειται για Κεφαλονίτες τα οικονομικά μεγέθη και κέρδη παραμερίστηκαν, αυτό άλλωστε είναι ο ορισμός της προσφοράς στην πράξη.

Ετσι, λοιπόν, τη στιγμή ετούτη η «μπάλα» μεταφέρεται στο ΣΑΣ το οποίο ως αρμόδιο όργανο υπό την προεδρία του υπουργού, θα κληθεί αύριο να λάβει τις τελικές και συνεπώς ιστορικές αποφάσεις για τα επόμενα πέντε χρόνια. Πρόκειται για εκείνες που λέγαμε πιο πάνω. Και μόνο ως ιστορικές μπορούν να χαρακτηρισθούν γιατί η επανέναρξη της λειτουργίας της γραμμής θα σηματοδοτεί μια νέα απαρχή που σίγουρα θα κρατήσει για πολλά-πολλά χρόνια και όχι μόνο πέντε. Αυτό μένει να αποδειχθεί από το ΣΑΣ του οποίου για αύριο Πέμπτη η συνεδρίαση είναι προγραμματισμένη. 

Αν όλα πάνε καλά ευχόμαστε να δούμε τον καπετάνιο του “Νήσος Κεφαλονιά” να κάνει, μετά από χρόνια, το πρώτο σινιάλο σε Πάτρα και Ιθάκη. Στην αναμονή λοιπόν…

Πηγή: ekefalonia.gr




Απαγορεύεται ρητά η οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου του δικτυακού τόπου και των υπηρεσιών που προσφέρονται σε αυτό, χωρίς την προηγούμενη άδειά εκπροσώπου της Ιστοσελίδας (portoni.gr). Δείτε τους Όρους Χρήσεις