Ένα αρκετά φιλόδοξο εγχείρημα ανέλαβε το ΤΕΙ Ιονίων Νήσων-Δημιούργησε ιστοσελίδα για την προώθηση της Κεφαλονιάς

Μία εμπεριστατωμένη και πολύ σημαντική έρευνα παρουσίασε το ΤΕΙ Ιονίων Νήσων πάνω στο πως μπορούμε να καθιερώσουμε την Κεφαλονιά σαν καινοτόμο τουριστικό προορισμό.

Για άλλη μία φορά ο Προϊστάμενος του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Αγησίλαος Κονιδάρης και η ομάδα των εκπαιδευτικών αλλά και φοιτητών  του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων απέδειξαν την πολύ καλή δουλειά που γίνεται στο ΤΕΙ, κάτι για το οποίο πρέπει να είμαστε όλοι περήφανοι και ικανοποιημένοι.

Αυτή τη φορά αποφάσισαν να πάρουν το θέμα του τουρισμού και της προβολής της Κεφαλονιάς στα χέρια τους παρουσιάζοντάς μας δύο ενδελεχής έρευνες πάνω στον τουρισμό και τους επισκέπτες τους νησιού μας, πως μας βλέπουν, τι περιμένουν από το νησί, τι γνώμη τους πάνω στις υποδομές και σε όσα έχει να προσφέρει σαν τουριστικός προορισμός.

Ο Προϊστάμενος του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας Αγησίλαος Κονιδάρης παρουσίασε χθες το απόγευμα την έρευνα που είχε σαν στόχο την ανάπτυξη της Κεφαλονιάς και την καθιέρωσή της ως καινοτόμο διεθνή προορισμό με την δημιουργία brand name κάτι που λείπει από την Κεφαλονιά, ενώ όλα τα άλλα Επτάνησα έχουν, τη δημιουργία ιστοσελίδας που θα αφορά την Κεφαλονιά και που ο επισκέπτης θα μπορεί να βρίσκει και να αντλεί όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται, τη δημιουργία σελίδα στο facebook, youtube και γενικά τη χρήση των social media.

Μέσω skype ο Διονύσης Κολοκοτσάς, Public Policy Manager της Google και ο Σπύρος Πολυκαλάς, Αναπληρωτής Καθηγητής του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων μας παρουσίασαν τα αποτελέσματα από την έρευνα που έκαναν σε διαφορετικό τομέα ο καθένας, ο κ. Κολοκοτσάς αναφέρθηκε στην επίδραση που έχει το internet στον τουρισμό ενώ ο κ. Πολυκαλάς παρουσίασε την έρευνα που είχε διεξαχθεί το 2013 στον χώρο υποδοχής των κρουαζιερόπλοιων.

Σύμφωνα με την έρευνα δεν είμαστε καθόλου ανταγωνιστικοί σαν χώρα αφού υποεκπροσωπούμαστε στο διαδίκτυο με μόνο το 10% των ιστοσελίδων να αναφέρεται στην Ελλάδα ενώ αντίθετα η Ισπανία βρίσκεται στην πρώτη θέση με 46%, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι αν καταφέρουμε να κλείσουμε αυτή την ψαλίδα τότε θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας και ο τουρισμός στη χώρα μας θα αυξηθεί σημαντικά.

Με το 65% των τουριστων-επισκεπτών να παίρνει πληροφορίες για την Κεφαλονιά από το διαδίκτυο που πλέον έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας είτε μας αρέσει είτε όχι και αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για την προώθηση και ανάπτυξη  των τουριστικών υπηρεσιών και του τουρισμού γενικότερα.

Και οι δύο έρευνες, η μία είχε διεξαχθεί πέρυσι στο χώρο των κρουαζιερόπλοιων και η δεύτερη στο αεροδρόμιο, έδειξαν ότι οι επισκέπτες είναι κατά ένα μεγάλο βαθμό ικανοποιημένοι από την επίσκεψή τους στο νησί μας χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και προβλήματα, όπως οι υφιστάμενες υποδομές που χρειάζεται να αναβαθμιστούν και να δημιουργηθούν και άλλες, όπως η επέκταση του μπαστουνιού για τα κρουαζιερόπλοια είναι έργο πνοής που πρέπει να γίνει άμεσα ή η αναμόρφωση του λιμανιού και της παραλιακής ζώνης που λόγω και των πρόσφατων σεισμών έχει υποστεί σημαντικές ζημιές και χρήζουν αποκατάστασης.

Τα μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροι πρέπει να αναβαθμιστούν και να εκσυγχρονιστούν έτσι ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να απολαμβάνουν την επίσκεψή τους και να παίρνουν όλες τις πληροφορίες για το κάθε τι, αυτό μπορεί να γίνει με την χρήση της τεχνολογίας και του διαδικτύου, μέσω διάφορων εφαρμογών, όπως τους κωδικούς QR, και τα audiobook, με τους επισκέπτες να μπορούν ακόμα και μέσω κινητών τηλεφώνων να κατεβάζουν ότι έχει σχέση με κάποιο αξιοθέατο, παραλία, πανηγύρια, εκδηλώσεις, εκκλησίες και οτιδήποτε έχουμε να αναδείξουμε σαν προορισμός.

Για αυτό το σκοπό το ΤΕΙ πήρε την πρωτοβουλία να δημιουργήσει μία ιστοσελίδα με το όνομα www.Kefaloniatourism.gr και να κάνει την αρχή μαζεύοντας όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται και να την παραδώσει στον Δήμο ή την Περιφέρεια για την διαχείρισή της.

Προτάθηκε να συσταθεί ένας φορέας που θα έχει την αποκλειστική ευθύνη της ενημέρωσης και της πλήρης διαχείρησης της ιστοσελίδας αλλά και των σελίδων που αφορούν τα social media, έτσι ώστε να ανανεώνεται και να αναβαθμίζεται συνεχώς με στόχο πάντα την προώθηση της Κεφαλονιάς σε όλο τον κόσμο που θα σημάνει το άνοιγμα και σε άλλες αγορές με συνέπεια την αύξηση του τουρισμού και κατά συνέπεια την δημιουργία θέσεων εργασίας.

 Ας ελπίσουμε ότι αυτό το φιλόδοξο και ιδιαίτερα σπουδαίο εγχείρημα θα βρει άμεση ανταπόκριση από τους τοπικούς άρχοντες και δεν θα μείνει μόνο στα χαρτιά, αν θέλουμε να μιλάμε για ανάπτυξη και τουρισμό στο νησί μας, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία πλέον, έχουμε όλα τα κατάλληλα εργαλεία στη διάθεσή μας και μπορούμε να διεκδικήσουμε πράγματα για το μέλλον του τόπου μας.

1-DSC00363 1-DSC00365 1-DSC00369 1-DSC00370 1-DSC00371 1-DSC00373 1-DSC00374 1-DSC00376 1-DSC00377 1-DSC00378 1-DSC00379 1-DSC00383 1-DSC00387 1-DSC00390 1-DSC00395 1-DSC00396 1-DSC00399 1-DSC00403 1-DSC00406 1-DSC00408 1-DSC00411 1-DSC00412 1-DSC00413 1-DSC00414 1-DSC00416 1-DSC00417 1-DSC00419 1-DSC00420 1-DSC00421 1-DSC00422 1-DSC00423 1-DSC00426

1-DSC00429

Απαγορεύεται ρητά η οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου του δικτυακού τόπου και των υπηρεσιών που προσφέρονται σε αυτό, χωρίς την προηγούμενη άδειά εκπροσώπου της Ιστοσελίδας (portoni.gr). Δείτε τους Όρους Χρήσεις